فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: رسانه‌ها به ویژه صدا وسیما در مقابله با جنگ نرم رسانه‌ای دشمنان باید با هم افزایی در بیان حقایق و آگاه‌سازی مردم اهتمام داشته باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان  امروز پنجشنبه در دیدار مدیرکل ، معاونان ، مدیران و دست اندرکاران صدا و سیمای گیلان ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالحسین علیه السلام از رسانه ملی و استانی در انعکاس و پوشش مراسم شهادت رئیس جمهور و همراهانش ، انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری و پوشش به موقع حوادث آتش سوزی امامزاده هاشم ، کمپ لنگرود و بیمارستان قائم و تبیین و تحلیل عملیات وعده صادق و بازخوانی ابعاد این واقعه و پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

سردار حمید دامغانی با اشاره به نقش اثرگذار رسانه ملی در انعکاس مسایل و مشکلات افزود: صدا و سیما بعنوان یک رسانه تاثیرگذار واجتماعی باید همچون گذشته در بیان حقایق و آگاه‌سازی مردم اهتمام داشته باشد.

وی نقش صداوسیما را در مقابله با جنگ رسانه‌ای بسیار مهم دانست و افزود: استکبارجهانی از طریق جنگ نرم و با نفوذ رسانه‌ای به کشور باور جوانان را هدف قرار داده است و نقش صدا وسیما در تنویر افکار عمومی حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برنامه دشمن برای تغییر ذائقه مردم در حوزه‌های مختلف گفت: رسانه‌های بیگانه با تولید محتوای کذب همواره در تلاش برای تغییر ذائقه مردم هستند و در این شرایط سخت وظیفه صدا و سیما در خنثی سازی برنامه‌های دشمنان دوچندان است.

سردار دامغانی با تاکید برلزوم توجه به تبیین اقدامات سپاه و بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی ، افزود: بسیج خدمات ویژه‌ای در حوزه آبرسانی به روستا‌های دور دست و کوهستانی به ویژه در گیلان داشته است که این اقدامات مستلزم انعکاس خوب از سوی رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما است ، تا مردم به آینده روشن کشور امیدوار باشند.

وی از همکاری و هم افزایی هنرمندانه رسانه ملی با روابط عمومی سپاه در تمام عرصه‌ها قدردانی کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها بسیج و رسانه در تولید محتوای برنامه‌ها استفاده شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید گفت: از شهریور ماه برنامه‌های میدان اجلاس در برخی از شهرستان آغاز خواهد شد و مراسم کتاب‌ها، تولیدات سمیعی وبصیری و اقدامات فرهنگی این کنگره باید ماندگار شود.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز گیلان هم در این نشست با اشاره به نظرسنجی‌ها در خصوص برنامه‌های شبکه باران گفت: بر اساس نظر سنجی‌ها اقبال مردم از برنامه‌های شبکه باران ۱۵ درصد افزایش یافته است.

 تقی ربانی با بیان اینکه ماموریت سپاه حفظ دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی است، افزود: مجموعه صدا و سیما با برای حفظ و ارتقای جایگاه اصلی نظام در دنیا در تعامل با سپاه و دیگر دستگاه‌های از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

وی با تاکید بر نقش تاثیرگذار رسانه در مقابله با اندیشه فرهنگ غربی در کشور، گفت: در مبارزات فرهنگی برای غلبه بر اندیشه‌های باطل باید برخورد رسانه‌ای برگرفته از اندیشه حضرت امام خمینی (ره) و از اسلام ناب محمدی باشد.

در پایان این نشست قائم مقام، معاونان صدا، سیما، خبر، فضای مجازی، فنی، مالی اداری هریک در مورد ظرفیت استفاده بیشتر خبرنگاران برای انعکاس مسایل و مشکلات استان، معرفی ظرفیت‌های پایگاه‌های بسیج در دورترین نقاط روستاها، معرفی شهدا و برنامه سازی برنامه‌های مذهبی، رزمندگان را مطرح کردند. 
همچنین در این مراسم از تلاش‌های مدیرکل و معاونان صداوسیما مرکز گیلان در حوزه اطلاع رسانی و تولید آثار رسانه‌ای قدردانی شد.

 

برچسب ها: بسیج ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.