رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از برگزاری کارگاه آموزش عکاسی با حمایت قرارگاه استانی شهید آوینی شهرستان گچساران خبر داد.

اورنگ نارکی گفت: این کارگاه آموزشی به مدت ۳ روز از ۶ مردادماه تا ۸ مردادماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران جهت علاقه‌مندان این رشته برقرار می‌باشد.
 
وی با بیان اینکه این کارگاه شامل مبانی و سرفصل‎های اصلی عکاسی بوده با هدف آشنایی بیشتر علاقمندان هنر عکاسی و فیلمبرداری ترتیب یافته است.
 
نارکی خاطر نشان کرد: استعداد کار آموزان هنر عکاسی و فلیمبرداری در این کارگاه‌های آموزشی بیشتر شکوفا می‌شود و کسانی که می‌خواهند در این رشته هنری فعالیت کنند زمینه اشتغال آنان فراهم می‌شود.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه را آشنایی هنرمندان با هنر عکاسی و ایجاد انگیزه برای تلاش در زمینه تولید اثار هنری، رشد و شکوفایی استعداد‌های هنری دانست و افزود: برگزاری این کارگاه آموزشی جهت توانمندسازی هنرمندان شهرستان ضروری و حضور و بروز هنر در سطح تمامی اقشار و جامعه، موجب پویایی هنر و هنرمندان است.
 
نارکی در ادامه بیان کرد: هنردوستان جهت شرکت در این کارگاه می‎توانند به اداره فرهنگ و ارشاد واقع در مجتمع ادارات مراجعه و ثبت نام نمایند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.