مشاور وزیر و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش از فعالیت گروه‌های جهادی طرح شهید عجمیان دو در بخش پاتاوه شهرستان دنا بازدید کرد.

 ضرغام پرنیان به همراه محمد جمالی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان، رضا حسینی نیک مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و محمد دانشی نسب سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دنا از مدارس بخش پاتاوه بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت دانش آموزان جهادی در طرح شهید عجمیان قرار گرفتند و با آنان در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.
 
مشاور وزیر و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته قریب ۷۰ هزار کلاس درس بهسازی و شاداب‌سازی شده است که پایلوت اصلی آن سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور بود.

وی افزود: امسال ۱۱۰ هزار کلاس را نشانه‌گذاری کردیم که پایلوت اصلی تجمیع نیرو‌های جهادی و سازمان بسیج دانش‌آموزی است.
 
ضرغام پرنیان تقویت روحیه جهادی دانش آموزان را از ثمرات طرح شهید عجمیان ذکر کرد و‌ ادامه داد: دانش آموزان جهادی از استان‌های مختلف کشور در این استان مدارس هدف گذاری شده را بهسازی و شاداب سازی خواهند کرد.
 
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: ۱۰۰ گروه جهادی در سطح مدارس استان تعداد ۷۰۰ کلاس درس را شاداب‌سازی می‌کنند.
 
محمد جمالی افزود: فعالیت گروه‌های جهادی با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی از اوایل مرداد ماه آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.
 
محمد دانشی نسب سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا در جریان این بازدید گفت: در طرح شهید عجمیان ۲۰ مدرسه با ۱۴۰ کلاس درس بهسازی و شاداب سازی خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.