مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: تعداد پرواز‌های خارجی از این فرودگاه به ۲۴ پرواز در هفته رسید.

سید محسن میرحسینی، مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت گفت: تعداد پرواز‌های خارجی امسال از این فرودگاه از ۲ به ۲۴ پرواز در هفته رسیده است.

او با اشاره به استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان افزود: پس از رایزنی‌ها و تبیین ظرفیت‌های گردشگری استان از سوی چند شرکت مسافرتی و گردشگری داخلی با شرکت هواپیمایی العراقیه و استقبال خوب گردشگران عراقی، پرواز‌های مسیر رشت – بغداد، رشت - نجف و رشت - بصره به صورت رفت و برگشت برقرار شد.

به گفته مدیرکل فرودگاه گیلان، در حال حاضر شرکت‌های پویا، العراقیه، ایرتور و پارس ایر برقراری پرواز‌های مسیر فرودگاه رشت به شهر‌های بغداد، نجف و بصره در روز‌های مختلف هفته را برعهده دارند. 

میرحسینی به برقراری مسیر پروازی جدید رشت - ایروان – رشت اشاره و تصریح کرد: پرواز‌های شرکت هواپیمایی آساجت به کشور ارمنستان هم در روز‌های سه شنبه و جمعه در حال انجام است.

او همچنین گفت: فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به لحاظ سامانه‌های ناوبری و زیرساخت‌های هوانوردی، ظرفیت پذیرش پرواز‌های داخلی و خارجی را دارد و هماهنگی‌های لازم برای برقراری پرواز به آستراخان روسیه و کشور ترکیه هم در آینده نزدیک در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
فقط همین کم بود که عراقی ها رشت وشمال کشور هم یاد بگیرن ،دیگه چیزی از کشور مونده هدیه به این برادارن کنید ،به جای عراقی ها ،گردشگران روسی خیلی بهتر هستند ،پرواز به مسکو بزارید ویا از اون بهتر پرواز به شهرهای مختلف ترکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
رشت-اصفهان رو نداره بعد بصره و بغداد داره