نمایشگاه عکس «نگار عشق» در مترو گالری‌های ایستگاه شهید کاوه، سعدی و راه آهن مشهد برپا شد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: همزمان با ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت عباس (ع) و با ایجاد حس و حال کربلایی نمایشگاه عکسی با عنوان «نگار عشق» در مترو گالری‌های ایستگاه شهید کاوه، سعدی و راه آهن برپا شد.

محمد اسکندری‌نژاد افزود: در این نمایشگاه که با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برپا شده است؛ عکس‌هایی از حرم‌های امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های هنری که در حوزه گالری‌های شهری و محلی در حال اجراست طراحی و نقاشی بر روی دیوار‌های مدارس است.

وی افزود: هنرمندان می‌توانند طرح‌های خود را با مضامینی، چون ارتقای اخلاق و فرهنگ اجتماعی و فرهنگ شهروندی، تاکید بر سلامت و بهداشت، همدلی، کمک و مهربانی، ترافیک و استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: همچنین دیگر موضوعاتی که برای این بخش درنظر گرفته شده است می‌توان به جذابیت‌های کتاب و کتاب‌خوانی، بهره‌گیری از داستان‌های کهن، احادیث و روایات، اشعار آموزنده ایرانی و تلفیق با فضای جدید آموزشی (کلیله و دمنه، بوستان و گلستان سعدی) و همچنین هویت علمی ایران به ویژه خراسان، کار و تولید (دانشمندان، دستاورد‌ها) نیز اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.