مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: طبق برنامه‌ای که ارائه شده، ‌تا شهریور ماه پل ورودی شهر گلبهار افتتاح و عملیات قرارگاه خاتم برای اجرای مترو آغاز خواهد شد.

محمدعلی محمدنیا حنایی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: مترو جزو اولویت‌های یک شهرستان است، اگر افرادی را که دارای علایقی به شهر خود یعنی مشهد بوده‌اند، اینجا مستقر کردیم، باید زیرساخت‌های آن از جمله مترو را مهیا کنیم. علاوه بر حقوقی که مردم این شهر دارند، به لحاظ کنترل ترافیک، صرفه‌جویی در وقت، و مدیریت مصرف بهینه و صرفه‌جویی انرژی نیز احداث مترو گلبهار مزیت‌هایی دارد.

او با اشاره تفاهم‌نامه تنظیم شده با قرارگاه خاتم و تامین منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه افزود: تفاهم‌نامه‌ای که تنظیم شده، ضمانت اجرایی دارد و امیدواریم کار‌ها به زودی آغاز شود. همچنین، تأمین اعتبار باید به شکل مناسب انجام شود و منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه تامین شود. ما در تلاش هستیم تا مسیر‌های تردد مردم به شهر را حفظ کنیم تا مشکلی در تردد شهروندان به وجود نیاید.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار درباره پروژه پل ورودی در شهر جدید گلبهار ادامه داد: پروژه در مرحله ۹۰ درصد پیشرفت قرار دارد. امروز تنها موارد باقی‌مانده، نصب ریل و حفاظ دو طرف تا استادیوم است که در حال انجام توافقات لازم هستیم. جلساتی با شورای شهر برگزار کرده‌ایم، مشکلات عمده‌ای وجود ندارد و تنها اختلاف سلیقه‌ای بوده که با پیگیری‌های انجام شده، در انتهای سال گذشته این اختلافات برطرف شده است و طبق برنامه‌ای که ارائه شده، امیدداریم تا شهریور ماه پل ورودی گلبهار افتتاح و شرایط برای عملیات اجرایی مترو توسط قرارگاه خاتم مهیا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.