رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با اخذ موافقت و دستور وزیر راه و شهرسازی در مجموع ۵۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل راه آهن دورود _ خرم‌آباد _ اندیمشک اختصاص یافت.

 
هادی هاشمی‌نیا رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان  با اشاره به پیگیری مطالبات مردمی عنوان کرد: در خصوص راه آهن استان لرستان با پیگیری‌های صورت گرفته و با اخذ موافقت وزیر راه و شهرسازی در مجموع ۵۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل راه آهن دورود _ خرم‌آباد _ اندیمشک اختصاص یافته است.
وی افزود: از این میزان اعتبار تخصیص داده شده ۲۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل خط راه آهن دورود_ خرم‌آباد و ۲۵ هزار میلیارد تومان نیز برای تکمیل راه آهن خرم‌آباد به اندیمشک تخصیص یافته است.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن یکی از زیرساخت‌های مهم برای توسعه لرستان محسوب می‌شود و لذا پیگیری لازم را برای تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه مهم در مجلس دوازدهم انجام خواهیم داد چرا که افکار عمومی این مطالبه جدی را از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی دارد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکمیل زیرساخت‌های استان لرستان در دوره پیش رو شاهد توسعه همه جانبه استان لرستان و به ویژه شهرستان‌های خرم‌آباد و چگینی باشیم چرا که معتقدیم ظرفیت‌های موجود می‌تواند در صورت توجه و برنامه‌ریزی منجر به رفع چالش بیکاری و توسعه اقتصادی استان شود.
هاشمی‌نیا با بیان اینکه در این مدت جلسات متعددی با وزرا و مسوولان ارشد کشوری برای پیگیری مطالبات مردمی و مشکلات استان انجام شده است، تاکید کرد: بعنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم و پیگیری مطالبات به حق آنها استفاده خواهم کرد.
برچسب ها: راه آهن ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.