عمارت نمایشی نوفل لوشاتو در مرداد ماه میزبان سه نمایش جدید است که در این خبر اطلاعات کاملی از تئاترهای این عمارت قرار داده شده است.

عمرات نمایشی نوفل لوشاتو دارای هفت نمایش است که قرار است سه نمایش در مرداد ماه پیش روی مخاطبان علاقه‌مند به حرفه تئاتر روی صحنه نمایش برود. در ادامه این خبر به معرفی این هفت اثر نمایش پرداخته ایم.

نمایش «وی اِی آر»

نمایش «وی اِی آر» به نویسندگی و کارگردانی حامد رحیمی‌نصر اثری در سبک ابزورد و گروتسک است که در ادامه دیگر نمایش‌های پرمخاطب این هنرمند چون «شیزوفرنی»، «آلزایمر» و «آوردوز» با محوریت دغدغه‌های روانشناسانه و اجتماعی روی صحنه نمایش عمارت نوفل لوشاتو رفت.

امین ‌زارع، حسین ‌پرتوی، رامتین ‌سلیمانی، امیرپوریا ‌مسعودنیا و آرام ‌نیک ‌بین بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه این نمایش آمده است: درخت فقط یک تصویره نمیشه ازش بالا رفت.

نمایش «هاله»

نمایش «هاله» به نویسندگی و کارگردانی بهنام رضایی و تهیه‌کنندگی طلوع فولادوند تا چهارم مرداد ماه روی صحنه نمایش است.

ریحانه ‌سلامت، محمدهادی ‌عطایی، رضا ‌جهانگیری، رها ‌حاجی ‌زینل، مرتضی ‌فروزان ‌فر، مهسا ‌تدین، محمد ‌ایمان ‌راعی، آهو ‌حاجی ‌رضایی، یوسف ‌رحیم ‌وند، ساحل ‌زمانپور، سید نیما سپهرار، افسانه شکوفه روان، مهدیه ‌شکوری، ساقی ‌صابریان، محمدجواد ‌عارف ‌اصیل، سپیده ‌لطفی، وحید ‌موسوی، محمد ‌نادی، آتنا ‌نیکنام در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل نمایش «هاله» عبارتند از مجری طرح: شبیر ‌پرستار، برنامه ریز و دستیار کارگردان: شکوفه ‌آزادگان، طراح گریم: امیر ‌قادری، طراح نور: فرشاد ‌نصیری، طراح لباس: طلوع ‌فولادوند، طراح حرکت: بهنام ‌رضایی، طراح پوستر و گرافیک: محمدجواد ‌ملک ‌زاده، سرپرست نوازندگان: محمدحسین ‌بیات، نوازندگان: محمدحسین ‌بیات-عرشیا ‌چاکرالحسینی-امیرمحمد ‌خسروی، منشی صحنه: مریم ‌صمیمانه، عکاس: محمدجواد ‌ملک ‌زاده، روابط عمومی: عاطفه ‌چطرروز، مدیر تبلیغات: عاطفه ‌چطرروز و شبیر ‌پرستار، گریم: بتثابه ‌نعیمائی، دستیار لباس: زهرا ‌توانا، تولید محتوا: کارگان ‌شمبه، مجری نور: سجاد گیوی، دستیار صحنه: مصطفی ‌ولی ‌بیگی و متین دانایی، بازیگر پیشین: محمدحسین ‌معتمدی

در خلاصه داستان این اثر که براساس یک داستان واقعی روی صحنه رفته، آمده است: همه ما یا خود یا شاهد یا ظالم به هاله بودیم.

نمایش «رگتیچ»

نمایش «رگتیچ» به تهیه‌کنندگی محمدمهدی اورعی و به نویسندگی و کارگردانی امیرطاها سلکی یک درام روانشناختی است که تاثیر گذشته افراد بر حال و آینده آن‌ها را نشان می‌دهد.

آیدین ایمانی‌، عرفان الماسی، امیرطاها سلکی و محمدعرفان چناری اعضای تشکیل دهنده گروه هنری تارگت هستند.

نمایش «روزنکرانتز و گیلدنسترن مرده‌اند»

نمایش «روزنکرانتز و گیلدنسترن مرده‌اند» نوشته تام استاپارد نیز با ترجمه مصطفی اسلامیه و کارگردانی الهام صحت به تهیه‌کنندگی مهدی سلطانی است. این نمایش ابتدا قرار بود تا ۲۲ تیر ماه ساعت ۲۱ به مدت ۷۵ دقیقه در این مجموعه اجرا شود اما با تمدید اجرای این نمایش تا پنجم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

نمایش «آناتومی قلب»

نمایش «آناتومی قلب» به نویسندگی و کارگردانی سجاد باقری، از چهارشنبه ۳ مرداد تا ۲۴ مرداد، هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۴۰ دقیقه اجرا می‌شود. در این نمایش ملانی آوانسیان، مژگان ‌غلامعلی، شکیلا ‌سماواتی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «شالهنگ»

نمایش «شالهنگ» نوشته آرزو خانجانی به کارگردانی سجاد باقری با طراحی نوشین تبریزی به تهیه‌کنندگی منوچهر هادی، از یکشنبه ۷ مرداد به مدت یک ماه، هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

در این نمایش مرضیه ‌صدرایی، حامد ‌رحیمی ‌نصر، آیلار ‌نوشهری، عقیل ‌بهرامی، بهداد ‌قادری، بهزاد ‌کریمی، محمدرضا ‌حسنی، مهناز ‌نوروزی، شهناز ‌نوروزی و مبینا ‌هادی بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «حق با مردم بود»

نمایش «حق با مردم بود» به نویسندگی و کارگردانی علی نیکزاد و به تهیه‌کنندگی احسان میرزا ابوالحسنی، از چهارشنبه ۱۰ مرداد به مدت یک ماه، هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۷۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

در این نمایش سیدجواد ‌یحیوی، سعید ‌داخ، امین میری، یعقوب ‌صباحی، آرام ‌نیک ‌بین، رامتین ‌مقدادی، هامون ‌هدایتی، هلن ‌سرگزی، پارسا ‌آقازاده، گندم ‌احمدی بازیگران هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار