نظامیان صهیونیست هزاران فلسطینی را به اتهام ارتباط با حماس در کرانه باختری دستگیر کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی از بیم گسترش جنگ غزه به کرانه باختری، از هفتم اکتبر تدابیر امنیتی را در این منطقه تشدید کرده و به طور روزانه اقدام به یورش به مناطق مسکونی و دستگیری غیرنظامیان فلسطینی به اتهام ارتباط با جنبش حماس می‌کند.  

به گزارش الجزیره، جمعیت اسرای فلسطینی، یک گروه حقوق بشری فعال در حوزه اسیران فلسطینی امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در طول شب گذشته نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری اقدام به دستگیری دستکم ۱۰ فلسطینی کردند.  

این بیانیه می‌افزاید: در میان بازداشت شدگان، افرادی به چشم می‌خورند که پیش‌تر نیز از سوی نظامیان صهیونیست بازداشت شده بودند. این دستگیری‌ها در مناطق رام الله، بیت الحم و طولکرم رخ داده است.  

جمعیت اسرای فلسطینی می‌گوید که از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر تاکنون ۹ هزار و ۷۶۰ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند.  

بسیاری از این فلسطینیان بازداشت اداری شده‌اند. در این نوع بازداشت، فرد نه به دلیل آنچه در گذشته انجام داده بلکه از بیم آنچه در آینده ممکن است انجام دهد دستگیر می‌شود. این افراد بدون تفهیم اتهام و برگزاری جلسه دادگاه اکنون مدت‌ها است در بند نظامیان صهیونیست هستند.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار