رشد سود خالص شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در سال مالی ۱۴۰۲ با ۷۲ درصد رشد نسبت به سال مالی قبل از آن به رقم ۷، ۷۴۸ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه (نماد سرچشمه) با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۶۵.۱۱ درصد سهامداران برگزار شد.

طبق گزارش ارائه شده در این مجمع، شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه موفق شد در سال مالی ۱۴۰۲، مبلغ ۷،۷۴۸ میلیارد ریال سود خالص (معادل ۷۲ درصد سود خالص سال مالی قبل) را تحصیل کند.

همچنین طبق گزارش حسابرس معتمد بورس، صورت‌های مالی این شرکت وضعیت مالی گروه و شرکت اصلی در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و عملکرد مالی جریان‌های نقدی گروه و شرکت را از تمام جنبه‌های با اهمیت طبق استاندارد‌های حسابداری به نحو منصفانه (مقبول) نشان می‌دهد.

محمد عابدی‌نژاد، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، در مجمع فوق و در پاسخ به سوالات سهامداران، ضمن تشریح جزئیات بیشتر در خصوص گزارش ارائه شده، با تاکید بر راهبرد‌های جدید شرکت در خصوص توسعه پرتفوی فعالیت شرکت، حفظ و صیانت از حقوق سهامداران را یکی از رسالت‌های این شرکت دانست و توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های توسعه‌ای شرکت و روش‌های تامین مالی ارائه داد.

 سهامداران حاضر در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه پس از تایید و تصویب صورت‌های مالی، به تقسیم ۴۰۰ ریال سود به ازای هر سهم (معادل ۱۴۴ درصد افزایش نسبت به سال قبل) رای مثبت دادند.

تعیین حسابرس مستقل و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، حق حضور هیئت مدیره و کمیته‌های مربوطه و … از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار