فرماندار سراوان از توزیع بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار پس از ۲ سال وقفه از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای به شهرداری‌های پنج‌گانه این شهرستان خبر داد.

مجتبی شجاعی اظهار کرد: ۸۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه ساماندهی بوستان‌های شهری به شهرداری سراوان و ۴۰ میلیارد ریال برای ساماندهی و زیباسازی ورودی هر کدام از شهر‌های گشت، اسفندک، سیرکان و محمدی اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: مبلمان شهری، زیباسازی سیما و فضای شهری، جمع‌آوری زباله و پاکسازی شهری، آسفالت معابر اصلی و فرعی، پیاده‌روسازی و روشنایی بلوار‌های شهری، ایجاد، حفظ و نگهداری اماکن گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های شهری، ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری از جمله اولویت‌های شهری سراوان است.

فرماندار سراوان بیان کرد: در این شهرستان اقدامات خوبی از جمله؛ نهضت آسفالت، بهسازی و نوسازی میدان‌های شهری و ساخت‌نماد‌ها آغاز شده که نتیجه همت بلند شهرداری و شورای شهر سراوان است.

به گفته وی این اقدامات ضمن ایجاد رضایتمندی و اقبال مردمی، زمینه‌پیگیری تامین و توزیع اعتبارات مطلوب‌تر از سوی مسوولان استانی، فرمانداری و نماینده حوزه انتخابیه سراوان در مجلس شورای اسلامی را نیز فراهم خواهد آورد.

شجاعی با بیان اینکه در چهار شهرداری دیگر هم فعالیت‌های عمرانی با قوت و قدرت ادامه دارد و عملکرد شهرداران شهرستان سراوان قابل قبول است، خاطرنشان کرد: این عملکرد مطلوب در حالی انجام گرفته که امکانات شهرداری‌ها متناسب با نیاز‌های شهرستان نیست و کمبود ماشین آلات در شهرداری‌ها وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار