شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، در اطلاعیه‌ای ازمشترکان خواست کرده، به منظور جلوگیری از بروز اختلال در تامین برق، مصارف خود را حداقل ۱۰ درصد کاهش دهند.

با ورود موج جدید گرما در کشور، شرکت توزیع نیروی برق یزد، در اطلاعیه‌ای از همشهریان خواست، به منظور جلوگیری از بروز اختلال در تامین برق، مصارف خود را حداقل ده درصد کاهش دهند.

در این اطلاعیه آمده:

به دنبال فرارسیدن موج جدید گرما در کشور پیش بینی می‌شود مصرف برق طی هفته جاری به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد. علیرغم به کارگیری تمامی ظرفیت‌های فنی، حفظ پایداری شبکه بدون همراهی مشترکان امکان پذیر نخواهد بود؛ لذا از مشترکان توزیع برق یزد در خواست می‌شود طی هفته پیش رو با کاهش حداقل ده درصدی مصرف برق به ویژه در ساعات ۱۱ تا ۱۷ خادمان صنعت برق کشور را در تامین انرژی مورد نیاز تمامی هموطنان یاری کنند.

همچنین به اطلاع مشترکان اداری شهر یزد می‌رساند رصد و پایش وضعیت مصرف برق این دسته از مشترکان و برخورد با اداراتی که مصوبه ابلاغی هیات دولت مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق را رعایت نکنند طی هفته جاری تشدید خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق پیش بینی کرده همزمان با افزایش دما در دو هفته آینده میزان مصرف برق در کشور از عدد ۷۷ هزار و ۵۱۴ مگاوات عبور و حدنصاب جدیدی ثبت کند.

وی گفته: در صورتی که نتوانیم برق را تامین کنیم پر مصرف‌ها در اولویت قطع برق قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار