نشست خبری سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق باحضور خبرنگاران استان در ارشاد زرند برگزار شد.

گلستانی مدیر سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق گفت: رویداد محرمی بیرق ویژه عکاسان استان کرمان و به میزبانی شهرستان زرند برگزار می‌شود.


وی سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام برپا می‌شود اشاره کرد و افزود: این رویداد هنری و مذهبی به منظور بهره گیری از ظرفیت هنرمندان استان و ثبت و انتقال فرهنگ عزاداری در گستره استانی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه کشف استعداد‌های هنری همسو با اهداف سوگواره از اهم اهداف این رویداد است، اشاره کرد و گفت: سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق بستر مناسبی برای ارائه توانمندی‌های هنرمندان استان است. 

هدایت سلطانی دبیر سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق گفت: سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق همزمان با محرم ۱۴۴۶ در رشته عکس برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این رویداد در چهار بخش مستند و مفهومی، مینیمال، ایثار و مقاومت و موبایل‌گرافی برپا می‌شود.

وی مهلت شرکت در سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق را تا پایان ماه صفر اعلام کرد و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ محرم و عزاداری و بیان مصور احساسات مردم در سوگواری سیدالشهداء از زاویه دید عکاسان از اهم اهداف این رویداد است.

دبیر سوگواره با تأکید بر اینکه عکاسی هنری است که موجب پیوند میان هیئت‌های مذهبی و هنرمندان می‌شود، افزود: سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق به منظور شکوفائی استعداد‌های هنری نسل امروز برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.