مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، از برگزاری جشنواره معرفی برترین سمن‌های جوانان با عنوان «جشنواره اتفاق ۴» خبر داد.

سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: جشنواره ملی اتفاق ۴ در دو بخش تجلیل از سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان شاخص استان‌ها و نمایشگاه ارائه توانمندی‌های سمن‌های جوانان سراسر کشور از ۲۰ تا ۲۷ مرداد‌ماه امسال به مناسبت هفته مشارکت‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: جشنواره اتفاق ۴، رویدادی است که با هدف شناسایی و معرفی سمن‌های جوانان دارای دستاورد‌های ممتاز و تجربه موفق و تقدیر از آنان و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای آشنایی دستگاه‌های دولتی و غیر‌دولتی با توانمندی و ظرفیت‌های سمن‌های جوانان برگزار می شود.

علوی افزود: این جشنواره به‌منظور رقابت، عرضه و نمایش دستاورد سمن‌ها، تشویق سمن‌های فعال و ایجاد انگیزه و نشاط در بین سمن‌های جوانان سراسر کشور، در دو بخش جشنواره تجلیل از سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان برتر (رقابتی) و برگزاری نمایشگاه از دستاورد‌های سمن‌های جوانان و در دو مرحله استانی و ملی برگزار خواهد شد.

در این جشنواره، ۱۰ سمن به عنوان برگزیدگان مرحله استانی، معرفی و تجلیل خواهند شد.

سمن‌های معتبر که تا پایان سال ۱۴۰۲ موفق به اخذ اعتبارنامه از وزارت ورزش و جوانان شده اند و یا در مرحله تمدید اعتبارنامه هستند می‌توانند تا تاریخ ۵ مرداد‌ماه سال جاری از طریق درگاه اینترنتی شبکه‌های سمن‌ها به آدرس www.snyngo.ir برای شرکت در بخش رقابتی این جشنواره ثبت‌نام کنند.

برگزیدگان پس از بررسی در کمیته داوران در شاخص‌های عمومی شامل مدیریت مالی، مشارکت، سازمان و مدیریت، برونداد‌ها و میزان تاثیر‌گذاری و همچنین شاخص‌های اختصاصی شامل همکاری در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کیفی، برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی و عضویت در شبکه‌های تخصصی سمن‌های مردم‌نهاد جوانان تعیین می‌شوند.

سمن‌های برتر استانی که توسط شورای داوری استان‌ها انتخاب و در بخش رقابتی از آنان تجلیل به عمل آمد؛ مجددا توسط شورای داوری ستادی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و از ۴۰ سمن منتخب، طی مراسمی که در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد.

برچسب ها: سمن جوان ، مردم نهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.