حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت : مسئولان برای بهره مندی از خلاقیت های جوانان نخبه در اداره امور جامعه بهره مند شوند و برای آن برنامه ریزی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در دیدار با جمعی از جوانان نخبه و همچنین نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد ؛ جوانان نخبه را افتخار کشور و ظرفیت پیشرفت ایران عنوان کرد و گفت : رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های جوانان از وظایف همه مسئولان است و فراهم کردن اشتغال یکی از این دغدغه هاست .

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی به نامگذاری امسال هم اشاره کردو افزود: استفاده از ظرفیت و ایده‌های نخبگان یکی از راه‌های جهش تولید در جامعه است.

محمدتقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در این نشست گفت : پارسال ۶ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل خانه جوان در استان اختصاص یافت.

وی همچنین از جوانان نخبه خواست تا با عضو شدن در سمن‌ها ، طرح‌ها و ایده‌های خودرا ارائه کنند تا برای اجرای آن از اعتبارات ملی استفاده شود.

در این دیدار که جمعی از جوانان نخبه استان در بخش های شعر و ادبیات ، فعال اجتماعی ، فیلمسازی ، فعالیت های قرآنی و خادم اهل بیت ، کارآفرین ، کنشگر رسانه و ورزش حضور داشتند ، تعدادی از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد گزارشی از وضعیت و فعالیت مجموعه‌های خود را بیان کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.