رئیس شورای اسلامی بوشهر گفت: ورود فاضلاب به دریا یکی از چالش‌های اصلی در سواحل این استان و به‌ویژه شهرهای ساحلی است.

عبدالخالق برزگرزاده اظهار کرد: ورود فاضلاب به دریا که به عنوان آب‌های سطحی قلمداد می‌شود، مردم سواحل استان بوشهر را درگیر کرده است.

وی بیان کرد: این موضوع با آلودگی محل شنای مردم سلامتی شهروندان را تهدید می کند بنابراین باید تدابیری اتخاذ شود تا حداقل در محل شنای شهروندان و مسافران از طریق همکاری شرکت آب و فاضلاب و شهرداری‌ها از ورود آب‌های آلوده به دریا جلوگیری شود.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر همچنین به مشکلات کمبود آب در شماری از شهرستان‌های استان بوشهر با توجه به شرایط آب و هوایی استان اشاره کرد و گفت: این مشکل در ایام تابستان به معضل بزرگی برای هم‌استانی‌ها تبدیل شده است.

برزگرزاده ادامه داد: امید است در تداوم نگاه ویژه دولت شهید رئیسی، دولت جدید بتواند با به سرانجام رساندن طرح‌های شاخص آبرسانی مشکلات دیرینه تامین آب شرب بوشهر را حل کند.

برزگرزاده یادآور شد: در نشست اخیر اعضای شورای استان بوشهر با استاندار هر کدام از اعضا، مسائل و مشکلات هر منطقه را جهت پیگیری و دستور استاندار به اطلاع وی رساندند.

وی افزود: استاندار بوشهر نیز علاوه بر قول رسیدگی به موضوع‌های مطرح شده در نشست، برای مواردی به‌صورت مستقیم دستور رفع مشکل صادر کرد.

برچسب ها: فاضلاب ، سواحل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.