فرماندار هشترود گفت: امسال ۱۶۳ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در کمیته برنامه ریزی تصویب شده که این مبلغ نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد افزایش داشته است.

 قشلاقی گفت: بیشتر بودجه اختصاصی در حوزه راهداری، آب، آموزش و پرورش و شهرداری‌های هشترود و نظرکهریزی است.

وی تخصیص اعتبار لازم را برای احداث درمان بستر در شهر نظرکهریزی و اسکان پزشکان در روستا‌ها ضروری دانست و گفت: نبود درمان بستر در این شهر باعث می‌شود بیماران بخش نظرکهریزی و حوادث جاده‌ای به هشترود و مراغه اعزام شوند و نبود اسکان پزشکان هم باعث می‌شود پزشکان نتوانند در روستا‌ها سکونت کنند.

فرامرز شهسواری نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت هم افزایش بودجه مناطق محروم را خواستار شد و گفت: توزیع بودجه استانی باید بر اساس محرومیت مناطق باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس از وضعیت بد راه‌های روستایی این شهرستان علی الخصوص در منطقه سهند آباد و درین سو انتقاد کرد و گفت: آسفالت راه‌های روستایی از بین رفته و برخی راه‌ها به خاکی و مال رو تبدیل شده است.

شهسواری ادامه داد: با وجود سد سهند متاسفانه برخی روستا‌ها در تابستان با مشکل آب آشامیدنی رو به رو می‌شوند و باغ‌ها به علت نبود آب خشک می‌شوند.

مجتبی جلیل زاده معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی هم از اختصاص ۸۲ میلیارد تومان برای سد سهند خبرداد و گفت: از این مبلغ ۵۲ میلیارد تومان برای توسعه شبکه سد سهند و ۳۰ میلیارد تومان هم براط تعمیرات سد سهند در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.