شهردار پردیس گفت: بودجه کلی مصوب شهرداری پردیس در سال جاری 182 میلیارد ریال است که سهم اعتبارات عمرانی از این رقم، 116 میلیارد ریال و سهم اعتبارات جاری 66 میلیارد ریال تعیین شد.

محمد لاله در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  اظهار داشت: خوشبختانه بودجه عمرانی شهرداری پردیس در شرایط خوبی قرار دارد.

وی از اختصاص 64 درصد بودجه شهرداری به امور عمرانی این شهر جدید در سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس مفاد مندرج در متون بودجه‏ ای، معمولاً سهم اعتبارات عمرانی به جاری در نهادهای شهرداری 40 به 60 در نظر گرفته می ‏شود.

لاله اضافه کرد: در این میان، اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال نیز وجود دارد که اگر این عدد به درآمد های شهرداری اضافه شود، سهم اعتبارات عمرانی پردیس به بیش از 70 درصد افزایش می ‏یابد.

شهردار پردیس افزود: کمک بودجه جاری به عمرانی امسال شهرداری پردیس نیز اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال بود.

وی ادامه داد: امسال برای بهبود عبور و مرور شهری 5 میلیارد و 100 میلیون ریال، تاسیسات حفاظتی پنج میلیارد ریال، بهبود محیط شهری 176 میلیارد ریال، توسعه اماکن ورزشی دو میلیارد و 300 میلیون ریال و برای تاسیسات شهری دو میلیارد ریال اختصاص یافت.

لاله تصریح کرد: پروژه ‏هایی که قرار است در متمم بودجه امسال شهرداری پردیس پایدار شود را طرح‏ هایی نظیر جدول‏‌ گذاری فاز های مختلف شهر پردیس و آسفالت ‏‌ریزی شامل می ‏شود./س

برچسب ها: پردیس ، بودجه ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
182 میلیارد ریال؟