دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به ثبت نام در هیچ سایتی نخواهد بود.

مرحله اول واریز سود سهام عدالت مربوط به عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها  آذرماه سال گذشته پرداخت شد و مرحله دوم واریز آن هم ۲۴ اسفندماه بود؛ سود سهام عدالتی که به سبب بدعهدی برخی از شرکت‌ها تاکنون تسویه نشده و همین موضوع فرصت را برای برخی سودجویان فراهم کرده است.

در همین راستا هم مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سهامداران اخبار مربوط به سهام عدالت را تنها از مراجع و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند و بر روی هیچ لینکی کلیک نکنند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: زمانی که قرار شد سود سهام عدالت واریز شود این سود به شماره شبای بانکی سهامداران که در سامانه سجام ثبت کردند  واریز خواهد شد. همچنین برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به ثبت نام در هیچ سایتی نخواهد بود و سازمان بورس زمان واریز سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت را اطلاع رسانی خواهد کرد.

زمان دقیق وصول سود سهام عدالت مشخص نیست 

به تازگی هم ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: به محض وصول باقی مانده سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها بر اساس مصوبه شورای عالی بورس این سود را برای مشمولان واریز خواهیم کرد، اما متاسفانه تاکنون زمان دقیق وصول این سود مشخص نیست.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار