مدیرکل انتقال خون قم گفت: پویش نذر خون که از اول ماه محرم در این استان آغاز شده است، تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

مهدی پهلوانی گفت: ماه محرم و صفر فرصت مناسبی برای فرهنگ‌سازی اهدای خون میان آحاد جامعه است و اهدای خون به‌عنوان یک کار نیک و نجات‌بخش می‌تواند بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 مدیرکل انتقال خون قم اضافه کرد: اهدای خون به‌صورت روزانه در ۲ مرکز حضرت روح‌الله (ره) واقع در میدان معلم و پایگاه مرکزی سازمان واقع در تقاطع عماریاسر میسر است.

او  ادامه داد: در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی مرکز اهدای خون روح‌الله واقع در میدان روح‌الله از ساعت ۸ تا ۱۸ پذیرای داوطلبان و عزاداران حسینی است.

پهلوانی با تاکید بر این‌که داوطلبان اهدای خون را موکول به ۲ روز تاسوعا و عاشورا نکنند، خاطرنشان کرد: در این ۲ روز با مراجعه بسیاری از داوطلبان مواجه هستیم و با توجه به این‌که استفاده و نگهداری از فرآورده‌های خونی اهدایی زمان محدودی دارد، امیدواریم نذر خون در طول ماه‌های محرم و صفر ادامه یابد.

 مدیرکل انتقال خون قم تصریح کرد: بر همین اساس امیدواریم داوطلبان با شرکت در پویش نذر خون، اهدای خون را موکول به روز‌های تاسوعا و عاشورا نکنند و در طول ماه‌های محرم و صفر انجام شود تا استفاده بهینه و صددرصدی از خون‌های اهدایی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار