مدیرکل انتقال خون قم گفت: اهدای خون در اردیبهشت ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۸.۵ درصد افزایش یافته‌است.

مهدی پهلوانی گفت: در اردیبهشت‌ماه امسال پنج هزار و ۸۷۹ نفر برای اهدای خون به مراکز مربوطه مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰.۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیرکل انتقال خون قم عنوان کرد: اردیبهشت‌ماه پارسال چهار هزار و ۶۷۴ نفر موفق به اهدای خون شدند.

پهلوانی بیان کرد: از تعداد افراد مراجعه‌کننده در اردیبهشت‌ماه امسال، چهار هزار و ۷۹۱ نفر درصد موفق به اهدای خون شدند که این آمار در سال گذشته، سه هزار و ۹۰۱ نفر بوده‌است.

پهلوانی ادامه داد: اردیبهشت‌ماه امسال سه هزار و ۲۲ معادل ۶۳ درصد اهداکنندگان و اردیبهشت‌ماه پارسال ۲ هزار و ۳۱۰ نفر معادل ۵۹.۲ از اهداکنندگان خون، اهداکننده مستمر خون بودند.

مدیرکل انتقال خون قم بیان کرد کرد: در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری ۱۳۳ نفر از اهداکنندگان معادل ۲.۸ و پارسال ۱۴۶ نفر معادل ۳.۸ درصد خانم بودند.

مدیرکل انتقال خون قم گفت: امسال پنج هزار و ۲۱۲ و پارسال چهار هزار و ۹۷۹ واحد خونی به بیمارستان‌ها ارسال شده که رشد ۴.۵ درصدی داشته‌است.

مدیر انتقال خون قم با اشاره به افزایش ۲۸.۵ درصدی ارسال خون به شبکه خون‌رسانی کشور، بیان کرد: در اردیبهشت‌ماه امسال، ۲ هزار و ۹۷ و پارسال یک هزار و ۵۰۰ واحد خونی از استان قم به شبکه خون‌رسانی کشور ارسال شد.

سال گذشته ۴۱ هزار و ۵۹۷ نفر موفق به اهدای خون شدند که نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد چهار درصدی داشته است.

هم اینک امکان اهدای خون در ۲ مرکز حضرت روح الله (ره) واقع در میدان معلم و پایگاه مرکزی سازمان واقع در تقاطع عماریاسر به‌صورت روزانه میسر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار