مدیر منطقه ۳ شهرداری قم با اشاره به سیاه پوشانی ورودی‌های شهر قم گفت: در این منطقه ۱۴۰ نیروی کارگری در پنج شیفت در ایام تاسوعا و عاشورا خدمت‌رسانی می‌کنند.

مهرداد وزیری روحانی مدیر منطقه ۳ شهرداری قم  با اشاره به اقدامات انجام شده برای خدمت‌رسانی به زائران و عزاداران حسینی در قم، اظهار کرد: ۱۴۰ نفر در ستاد خدمت‌رسانی شهرداری منطقه سه در بیست و چهار ساعت در حال فعالیت هستند

وی افزود: ورودی‌های شهر از سمت عوارضی‌های تهران و کاشان و همچنین جاده قدیم قم (بلوار شهید خداکرم) و ورودی‌های بلوار سپهبد شهید سلیمانی در این ایام سیاهپوش شدند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم با اشاره به خدمت‌رسانی این منطقه در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی، خاطرنشان کرد: از ظهر یکشنبه تا صبح روز چهارشنبه تعداد ۱۴۰ نفر نیروی کارگری در پنج شیفت در حوزه ستاد شهرداری منطقه سه فعالیت دارند.

روحانی تصریح کرد: شهرداری منطقه سه فعالیت خود در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را در دو جبهه سطح منطقه سه و ستاد شماره سه در میدان بزرگ امام خمینی دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این دو جبهه نیرو‌های خدمات شهری و اکیپ‌های موتوری فعالیت دارند، عنوان کرد: از ظهر یکشنبه تا صبح روز چهارشنبه تعداد ۱۴۰ نفر نیروی کارگری در ۵ شیفت فعالیت دارند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم با بیان اینکه ۳۰ ایستگاه صلواتی و موکب در سطح منطقه سه فعالیت دارد، تاکید کرد: نیرو‌های خدماتی در پیرامون این مواکب نیز حضور دارند.

روحانی ادامه داد: در محدوده ستاد منطقه سه شهرداری قم شاهد نصب تعداد ۲۵ مخزن فان، ۱۳۰ عدد کارتن پلاست و استقرار یک دستگاه پرس زباله، دو تانکر دو هزار لیتری آب خنک بهداشتی، ۱۰۰ بسته لیوان یک بار مصرف، یک تانکر ۱۸ هزار لیتری آب غیر شرب به منظور وضو گرفتن و یک دستگاه بالابر هستیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه محرم عملیات سیاه‌پوش کردن کامل سطح منطقه در دستور کار قرار داشته است، گفت: در این عرصه نیز تعداد ۳۳۰ پرچم میله‌ای ۴ متری، ۸۰۰۰ متر ریسه مشکی سبز و قرمز، ۸۰ عدد پرچم ۲×۷۰ دو سر چوب، ۴۰۰ عدد پرچم تکی، ۱۵ عدد و ۵۰ عدد پرچم طرح دار ایام محرم نصب شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار