مسئول مرکز مدیریت ستاد بحران اداره کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: شکارچی سابقه دار با یک قبضه اسلحه برنو دوربین دار و پرژکتور دستگیر و تحویل کلانتری شد.

مجید خانبازی مسئول مرکز مدیریت ستاد بحران اداره کل حفاظت محیط زیست فارس اظهار کرد: نیرو‌های ستاد و مرکز مدیریت بحران ساعت ۲ بامداد برای سرکشی شبانه به پارک ملی بمو رفته بودند و در دامنه‌های نزدیک کوه کلاه قاضی به یک گروه متخلف حرفه‌ای سابقه دار که با یک اسلحه برنو و پرژکتور اقدام به روشن کردن پرژکتور جهت تعقیب و شکار کرده بودند، روبرو می‌شوند.

او ادامه داد: با حضور به موقع یگان حفاظت محیط زیست از شکار حیات وحش جلوگیری به عمل آمد، و سرانجام این شکارچی بعد از دستگیری و با ادوات شکار تحویل ماموران کلانتری شد.

 مسئول مرکز مدیریت ستاد بحران اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، پارک ملی بمو را یکی از مراکز و زیستگاه‌های مهم محیط زیست فارس دانست و اضافه کرد: نیرو‌های یگان و محیط بانان با ایثار جان خود از این پارک مراقبت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند سودجویان در پارک حضور یابند و به گونه‌های حیات وحش آسیب بزنند.

خانبازی ادامه داد: حتی در گرمای طاقت فرسای این روز‌ها و شب‌های تاریک نیز خللی در حفاظت و حراست از پارک ملی بمو ایجاد نشده است، هر جا شکارچیان بخواهند حضور پیدا کنند در کمترین زمان ممکن محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت در مقابل آنان صف می‌کشند و با تمام قوا از انفال الهی مراقبت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار