امام جمعه قزوین از رئیس جمهور منتخب خواست نیرو‌های توانمند و مؤمن را به کار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: رئیس جمهور منتخب تلاش کند تا استفاده از نیرو‌های مؤمن، متعهد و توانمند را در دستور کار قرار دهد، چرا که آدم‌های ضعیف برای کار‌های بزرگ نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ما باید قانوناً و شرعاً متعهد باشیم تا برادر بزرگوار، رئیس جمهور منتخب بعد از تنفیذ حکم ریاست جمهوری، کار خود را به درستی انجام دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: رئیس جمهور منتخب چشمه‌هایی را نشان داده اند که مردم را امیدوار کرده اند، صحبت با رییس جمهور سوریه و نامه‌ای که بین ایشان و سیدحسن نصرالله مطرح شد نشان داد که با همه وجود پای کار مقاومت اسلامی ایستاده و اینها بسیار ارزشمند است.

خطیب جمعه قزوین در ادامه با اشاره به قیام امام حسین (ع) برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: رژیم غاصب صهیونیستی منکر زمانه است.

وی افزود: این رژیم امروز در غزه از هیچ جنایتی دست برنمی‌دارد و شاهد انواع جنایات از سوی این منکر زمانه هستیم.

خطیب جمعه قزوین حاکمیت ولایت خداوند بر روی زمین را بزرگترین ثمره و دستاورد نهضت آزادی خواهانه امام حسین علیه السلام دانست و افزود: ترسیم جبهه حق در مقابل جبهه باطل، اصلاح امت و مبارزه با فساد و امر به معروف و نهی از منکر، سه هدف مهم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.