فرمانده انتظامی هرمزگان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف ۱۳۰ کیلو مواد مخدر صنعتی شیشه دراستان خبر داد. 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت : مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از انتقال محموله مواد به داخل استان توسط قاچاقچیان مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی سوژه مورد نظر را دراسکله شهید رجایی که در حال بارگیری بوده شناسایی و تحت تعقیب و رصد خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: مأموران با کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند در مسیر احتمالی خودرو تریلی کشنده حامل مواد را شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف و در بازرسی تخصصی از این خودرو ۱۳۰ کیلو مواد مخدرشیشه که به طرز بسیار ماهرانه در داخل کامیون جاسازی شده بود کشف و در این رابطه یک متهم تبعه خارجی که راننده کامیون بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه این محموله صنعتی از مرز‌های شرقی وارد کشورشده؛ افزود: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله افیونی ادامه دارد.

سردار جاویدان گفت: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر وسوداگران مرگ، همواره در دستور کار پلیس است و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو برای رسیدن به اهداف خود امنیت و آرامش اجتماعی شهروندان را خدشه دار کنند و از مردم عزیز استان نیز انتظار داریم در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه موارد مشکوک در این خصوص مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ و سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به پلیس گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.