جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان، گفت:همه باید کمک کنیم که مشکلات مردم اعم از معیشتی، اقتصادی و فرهنگی برطرف شود.

 سردار قاسم رضایی  جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود :  در مرزها باید معیشت مرزنشینان مدنظر مسئولان باشد و شغلی برای آنان فراهم شود تا به مشاغل کاذب روی نیاورند.

جانشین فراجا با بیان اینکه از مجموعه انتظامی و مرزبانی هرمزگان رضایت کامل داریم و فرماندهان انتظامی و دریابانی استان باتجربه بالا وارد شده‌اند و هیچ دغدغه‌ای نداریم، گفت: علت حضور ما در این استان تنها خداقوت و کمک به مجموعه انتظامی در جهت احصا و برطرف کردن مشکلات و چالش‌های احتمالی استان است.

سردار رضایی افزود: در بحث استخدام نیروهای بومی دست استان هرمزگان را بازگذاشته‌ایم؛ البته تاکید ما براین است کسانی باید جذب شوند که شایسته خدمت در فراجا را داشته باشند و محدودیتی برای جذب نیرو نداریم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور همچنین در مراسم صبحگاه عمومی ومشترک انتظامی و مرزبانی هرمزگان گفت: عزت امروز جمهوری اسلامی را مدیون هدایت داهیانه امامین انقلاب هستیم و افتخار ما همین بس که امروز افتخار کسوت سربازی ولایت فقیه را داریم و توفیق خدمت را در این سازمان مقدس و عصر ولایت فقیه عهده دار هستیم.

سردار رضایی افزود: امروز اگر به موقع اعمال قانون می‌کنیم و با هرگونه هنجار شکنی مقابله می‌شود حاصل مجاهدت و تلاش شبانه روزی مجموعه کارکنان انتظامی است، آنچه بار مسئولیتی ما را سنگین‌تر می‌کند همین رضایت‌مندی و قدردانی مردمی و عمومی از عملکرد و جانفشانی‌های انتظامی است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اگفت: برگزاری ۲ مرحله انتخابات مهم، حساس و با امنیت بی‌نظیر ظرف یک هفته با محوریت انتظامی شایسته قدردانی است که این موضوع مورد تقدیر مردم و مسئولان کشور و رهبرمعظم انقلاب واقع شده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: تدابیر ویژه‌ای برای حل معضل قاچاق سوخت اندیشیده شود

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه به بحث قاچاق سوخت در استان گفت: در استان هرمزگان بحث قاچاق از جمله قاچاق سوخت را داریم که باید تدابیر ویژه ای برای حل این معضل اندیشیده شود

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده افزود: از طریق قانون، راه حل و چاره اندیشی شود ولی چیزی که اکنون ملموس است تا حدودی احساس می‌شود فراجا تنها است.

وی گفت: پلیس در کنار دیگر دستگاه‌های مسئول امروز مسئولیت و تکلیف دارد که با اقتدار بحث عفاف و حجاب را دنبال کند.

امام جمعه بندرعباس افزود: از مجموعه انتظامی به‌ویژه نیروهای استان هرمزگان رضایت کامل داریم و تلاش این قشر شایسته تقدیر و مباهات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.