مراسم هفتمین سالروز شهادت شهید مرتضی حسین پور ۱۶ مرداد ماه با سخنرانی یک مقام کشوری در گلزار شهدای شلمان لنگرود برگزار می‌شود.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت شهید حسین پور شلمانی که در دفتر استاندار برگزار شد، گفت: تمهیدات برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم در راستای برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید این استان در حال انجام است.

به گفته او، مراسم هفتمین سالروز شهادت شهید حسین پور ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و برخی از رزمندگان جبهه مقاومت و سخنرانی یک مقام کشوری در زادگاه و کنار مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شلمان لنگرود برگزار می‌شود.

شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی ۳۰ شهریور ۱۳۶۴ در شلمان لنگرود چشم به جهان گشود، او از فرماندهان نظامی ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون در سوریه بود که ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ در منطقه تدمر سوریه در سن ۳۲ سالگی به فیض شهادت رسید.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان

این فرزند نابغه گیلان از مدافعان برجسته گیلانی حرم حضرت زینب سلام الله علیها و از فرماندهان نخبه بود که برای آزادسازی منطقه بوکمال به عنوان آخرین قلعه داعش تلاش کرد. 

نشست هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت شهید حسین پور شلمانی

این مدافع حرم گیلانی معروف به حسین قمی، شهیدی بود که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با افتخار از او یاد می‌کرد و همواره فرماندهی اش در نبرد را می‌ستود.

شهید مرتضی حسین پور شلمانی

از شهید حسین‌پور شلمانی یک فرزند پسر به نام «علی» به یادگار مانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.