حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن یک پایگاه نظامی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حزب الله لبنان از زمان آغاز جنگ غزه به منظور حمایت از محور مقاومت فلسطین در برابر توحش رژیم صهیونیستی، جبهه شمالی را برای مقابله با این رژیم فعال کرد. اکنون صهیونیست‌ها از ترس رزمندگان حزب الله مجبور به استقرار بخشی قابل توجهی از توان ارتش خود در جبهه‌های شمالی شده است.

به گزارش الجزیره، حزب الله لبنان امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن یک پایگاه نظامی در مجاورت منطقه البارج در نزدیکی مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی خبر داد. 

این بیانیه بدون ذکر جزئیات از هدف گیری دقیق و مستقیم پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی طی حملات توپخانه‌ای امروز خبر داد. با این حال، جزئیات بیشتری از تلفات و خسارات این حمله منتشر نشده است. 

حزب الله لبنان اوایل امروز اقدام به انتشار یک فیلم تهیه شده توسط پهپاد از پایگاه نظامیان صهیونیست در بلندی‌های جولان اشغالی کرد. در این تصاویر، مراکز فرماندهی نظامی، موقعیت توپخانه ها، و نیز رادار‌های گنبد آهنین مشخص شده بود. 

مقامات حزب الله با انتشار چنین تصاویری به دشمن صهیونیست هشدار می‌دهند در صورت آغاز یک جنگ همه جانبه، گزینه‌های سخت خود را روی میز قرار داده و ضربات دردناکی به دشمن صهیونیست وارد خواهند کرد. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار