پیمان جبلی گفت: گردآوری اطلاعات شهدای گرانقدر رسانه ملی انجام شد و برای ما لازم است که عملکرد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را الگو قرار دهیم.  

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در آیین رونمایی از یادمان شهدای معاونت سیما گفت: این یادمان قبل از شروع برنامه‌های تبلیغاتی انتخابات آماده شده بود و همکاران ما به برکت خون شهیدان و با اتکا به صداقت، پاکی و سربلندی همین شهدا بود که از عهده ایفای وظیفه سنگینی که باید در این ایام انجام می‌دادند برآمدند که رضایت نایب امام زمان (عج) را نیز در پی داشت. 

وی افزود: شاید همکاران ما مطلع نبودند که این رسانه پرافتخار، ارزشمند و انقلابی ۱۶۸ شهید تقدیم نظام کرده است؛ اما احصا و گردآوری اطلاعات شهدای گرانقدر رسانه ملی باهمت اداره‌کل روابط‌عمومی و سایر بخش‌ها انجام شد و برای ما لازم است که همواره عملکرد و منش خیل عظیم شهدای افتخارآفرین دفاع مقدس و مدافع حرم را الگو قرار دهیم. 

جبلی عنوان کرد: سنگینی بار مسئولیت را بر گردنمان احساس می‌کنیم؛ احیای یاد و نام امام و شهدا و آنها که گمنامی را برشهرت ترجیح دادند و آنها که عزیزترین نعمت خداوند که جانشان بوده را بر زندگی ترجیح دادند. امروز نیازمند یاد شهدا و جهاد تبیین در جبهه رسانه‌ای هستیم.

وی بیان کرد: در نظر داشته باشیم شهدای سربلندی که امروز افتخار میزبانی از خانواده‌های گرامی‌شان را در این مراسم داریم و این هزار و اندی شهدای نظام تک تک آنها چشم انتظار و نگران ما هستند تا روزی به آنها ملحق شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار