باشگاه سپیدرود رشت به مالک جدیدش شهرام مشرفی واگذار شد.

پس از کناره گیری حامد یوسفی مالک باشگاه سپیدرود رشت از تیمداری و ادامه فعالیت این باشگاه به مالکین جدیدش شهرام مشرفی و همسرش واگذار شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود گفت: پس از کناره گیری حامد یوسفی مالک سپیدرود از ادامه فعالیت، خریدارانی متقاضی دراختیار گرفتن امتیاز این باشگاه شدند که در نهایت در جلسه‌ای که امروز غروب در اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد، امتیاز سپیدرود به مالکین جدید واگذار شد.
رادنی دیدار افزود: البته برای انتقال باشگاه سپیدرود رشت به مالکین جدید چند جلسه بین مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان، حامد یوسفی مالک قبلی و همچنین مالکین جدید برگزارشد.

وی بیان کرد: در نهایت نیز توافق‌های نهایی برای واگذاری باشگاه سپیدرود به مالکین جدید قطعی شد و مراحل اداری انتقال باشگاه سپیدرود با همکاری جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان به سرعت انجام خواهد شد تا سپیدرود با آمادگی بیشتر برای حضوری پرقدرت در فصل جدید فوتبال ایران آماده شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که هم اینک در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد با قدمتی بیش از ۵۰ سال قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان و از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی کشور به شمار می‌رود که طی چند سال اخیر به دلیل مشکلات مدیریتی و مالکیتی دچار بحران‌های شدیدی شده است که حاصل آن برای تیم این باشگاه سقوط از لیگ برتر به لیگ دسته دوم بود.

این در حالی است که سپیدرود رشت ۶ سال پیش به رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد، اما این خوشحالی طولی نکشید و همان سال دوباره به لیگ دسته اول سقوط کرد و این تنزل به همین‌جا ختم نشد، زیرا این تیم پس از سقوط به لیگ دسته اول در همان سال نیز به لیگ دسته دوم سقوط کرد و تاکنون نیز نتوانسته است از این رقابت‌ها صعود کند و در مسابقات لیگ دسته دوم رقابت می‌کند.

به گواه اکثر کارشناسان و طرفدران این تیم، مهمترین دلیل تنزل سپیدرود رشت در چند سال اخیر مشکلات مدیریتی این باشگاه بود که در چند سال گذشته چند بار این مدیریت دست به دست شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.