مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰دستگاه اتوبوس از گیلان آماده جابه جایی و اعزام زائران به رویداد بزرگ معنوی اربعین حسینی است گفت: از ۱۶ مرداد خدمات رسانی حمل و نقل عمومی گیلان آغاز می‌شود.

غلامعلی نیک فهم  در جمع خبرنگاران گفت: طرح اربعین حسینی از  ۱۶ مرداد آغاز می‌شود و خدمات رسانی حمل و نقل عمومی استان گیلان در این طرح با بیش ۱۰۰ دستگاه اتوبوس انجام خواهد شد‌‌.‌

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت:  با توجه به تعیین قیمت مصوب بلیط ، پیش فروش بلیت از روز دهم مرداد آغاز می شود  و تمام شرکت های حمل و نقل موظف هستند صرفا در مرحله اول برای زائرانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند فروش بلیت را انجام دهند.


نیک فهم با بیان اینکه مانند سال‌های گذشته، تردد زائران استان گیلان از پایانه مرزی مهران ،مرز خسروی، شلمچه و چذابه انجام خواهد شد، تصریح کرد: در مدت اجرای طرح، از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان استفاده می‌شود و عملکرد آن تحت نظارت ویژه قرار خواهد داشت.


وی از زائران خواست سفر خود را مدیریت کرده و با توجه به ترافیک بسیار زیاد در روز اربعین و پس از آن، برای بازگشت پیش از این ایام برنامه‌ریزی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.