رئیس شورای اسلامی شهر رشت از بهره برداری از تقاطع‌های غیرهمسطح این شهر طی چند ماه آینده خبر داد.

محمدحسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی رشت در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه در دوران فعالیت شورای ششم، این شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است، گفت: با حضور و همراهی رحیم شوقی در جایگاه شهردار رشت، انقلابی در اجرای پروژه‌های عمرانی شکل گرفته است. 

او به اجرای پروژه‌های طرح میثاق در رشت اشاره کرد و افزود: تقاطع‌های غیرهمسطح از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است و شهرداری رشت چابک‌ترین دستگاهی است که در بخش توسعه و عمران این شهر مشغول فعالیت است. 

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر رشت، در برخی از مواقع، نبود تعامل بعضی از دستگاه‌ها با شهرداری منجر به بروز چالش‌ها و مشکلاتی می‌شود که عمده‌ترین دلیل بروز این مشکل، تأثیر سوء نبود مدیریت یکپارچه شهری است. 

محمدحسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی رشت

کارگرنیا با انتقاد از نبود مدیریت یکپارچه شهری و تأیرات منفی آن بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: این مسئله منجر می‌شود که گاهی در اجرای یک پروژه شاهد صرف مدت زمان طولانی‌تر و متعاقب آن تحمیل هزینه‌های بیشتر باشیم.

او همچنین گفت: با عزمی که در مجموعه مدیریت شهری رشت وجود دارد نسبت به برنامه زمانی تعیین شده برای این پروژه‌ها جلوتر هستیم و طی چند ماه آینده می‌توانیم چند پروژه تقاطع غیرهمسطح را نیز به بهره برداری رسانده و زیر بار ترافیک ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.