مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از خروج مناطق شهرک ولایت و الغدیر، مادوان، گچساران و دهدشت از تنش آبی خبر داد.

معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی و پشتیبانی، مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایت و جمعی دیگر از مدیران ارشد منابع انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان در جمع مسئولان کشوری گفت: در کهگیلویه و بویراحمد به واسطه شرایط خاص جغرافیایی هزینه اجرای طرح ها بالا است به طوری که ۳ ایستگاه پمپاژ با هزینه‌های بالا برای چند روستای کم جمعیت با درآمد بسیار ناچیز ایجاد می‌شود و تناسبی میان درآمد و هزینه‌ها نیست.

امید صالحی، افزود: تعمیر ماشین آلات بعد از ۵ سال، کاهش بیش از ۴۳ درصدی ضریب سوختگی پمپ ها، اصلاح و توسعه خطوط آبرسانی بهمئی، یاسوج، بوستان باشت، دنا، دهدشت و سی سخت و به مدار آوردن آب مناطق سیل زده چیتاب، دیشموک، سادات محمودی و بخش‌هایی از شهرستان دنا در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن، گوشه‌ای از فعالیت‌های حدود یک سال و نیم اخیر بوده است.

وی ادامه داد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا، خروج مناطق مختلف شهرک ولایت و الغدیر، مادوان، گچساران و دهدشت از تنش آبی، بخش دیگری از تلاش‌های همکاران ما برای تکریم مردم و کاهش الآم و رنج‌های آنان از کم آبی بوده است.

در ادامه معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب فاضلاب کشور هم گفت: هر مجموعه‌ای در کنار ظرفیت‌های مثبت، با مشکلاتی هم مواجه است که کهگیلویه و بویراحمد و خصوصا شرکت آب و فاضلاب این استان نیز از قاعده مستثنا نبوده و هم در زمینه ساختار و هم در درآمد با مشکلاتی روبرو است.

هوشنگ ملایی، افزود: باید برای طرح تأمین آب استان، اصلاح الگوی مصرف، آموزش کارکنان و چابک سازی سیستم کاری برنامه مدون و کارشناسی داشته باشید.

وی اضافه کرد: این استان ظرفیت‌های متعددی در حوزه منابع ارزشمند انسانی و هم ذخیره آب، نفت و گاز و منابع طبیعی دارد، باید با برنامه، این ثروت‌های عظیم را برای خلق خدمات ارزشمند و متعالی در حوزه آبرسانی و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد به کار گرفت.

​در این نشست هم اندیشی، ضمن گزارش مطالبات و خواسته‌های کارکنان، از مجموعه‌های مختلف شرکت آب و فاضلاب بازدید و راهکار‌هایی برای بهبود چرخه خدمات رسانی ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زمان
۱۹:۳۰ ۱۷ تير ۱۴۰۳
فقط بلدی منم منم بکنی آقای صالحی اینها رو بسیج سازندگی انجام داده و هیچ اسمی ازش نمی‌بری میخوای چی رو ثابت کنین همین آلان مردم که پول انشعاب ازشون گرفتین رو آواره کوچه و خیابان کردین الان که بسیج سازندگی میخواد مشکلات مردم رو با حداقل امکانات برطرف کنه هیچ همکاری باهاشون نمیکنید بعد هر که ندونه فکر مینکه شما بهترین مدیر هستین