رییس اداره آموزش و پرورش لنده گفت: مهر امسال ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز و ۵۲۶ فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش لنده در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: مهر امسال ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز، ۵۲۶ فرهنگی در ۲۵۹ کلاس درس و ۹۱ مدرسه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.
 
عبدالرحیم آهنین جان افزود: بر اساس فعالیت کارگروه‌های ۹ گانه پروژه مهر که از خردادماه آغاز شده ثبت نام دانش آموزان درسامانه‌های وزارت آموزش و پرورش، ثبت سفارش کتب درسی، کلاسبندی دانش آموزان، سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی، صدور ابلاغ و تأیید ضوابط همکاران انجام شده است.
 
وی ادامه داد: در مقطع ابتدایی حدود ۲ هزار و ۲۶۰ دانش آموز وجود دارد که ۲ هزار و ۱۸۰ دانش آموز ثبت نام شده اند، در متوسطه اول هزار و ۷۰۸ دانش آموز که از این تعداد ۱۵۰ نفر ثبت نام شده اند و در متوسطه دوم هم از ۲۰۰ دانش آموز ۱۸۰ نفر ثبت نام کرده اند.
 
رییس اداره آموزش و پرورش لنده با اشاره به استقبال کم خانواده ها و دانش اموران از رشته های فنی و حرفه ای اضافه کرد: در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش شهرستان ۹۱ دانش آموز تحصیل می کنند که از این تعداد ۵۲ نفر ثبت نام شده‌اند.
 
آهنین جان به عمده مشکلات مدارس شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: کمبود وسایل سرمایشی، گرمایشی، آزمایشگاهی و پژوهشی، رایانه و دستگاه کپی از جمله مشکلات پیش روی مدارس است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.