مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: خرداد ماه گذشته بیش از ۶۲ میلیون تردد بین استانی در استان ثبت شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  طبق آمار مرکز مدیریت راه‌های استان و براساس رصد سامانه‌های حمل ونقل هوشمند بیش از ۶۲ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان طی خرداد ماه سال جاری ثبت شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد دارد.
 
ایرج دست نشان افزود: بیشترین تردد با تعداد متوسط ۲۶ هزار و ۲۱۱ تردد وسیله نقلیه در یک روز به محور ارومیه سلماس تعلق دارد و بیشترین تخلفات نیز به خودرو‌های شخصی متردد از محور ارومیه - مهاباد اختصاص یافته است. 

وی خاطر نشان کرد: در خرداد ماه سال جاری نزدیک به ۵۳ هزار مورد انواع تخلفات در محور‌های مواصلاتی استان توسط دوربین‌های ثبت تخلف ثبت شده است که تخلف بیش از ۳۰ کیلومتر با عنوان تجاوز از سرعت مجاز نزدیک به ۵۲ هزار بار تکرار شده و نیازمند توجه ویژه در جهت فرهنگ سازی و برخورد جدی با متخلفین از سمت نهاد‌ها و مسئولین مربوطه است.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی یادآور شد: محور ارومیه – مهاباد محدوده شرکت صادراتی گوهرتاگ با ۰.۲۷ تخلفات، بعد از کارخانه سیمان با ۰.۲۱ تخلفات و شهرک صنعتی در محور سلماس - خوی با ۰.۰۵ درصد بیشترین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز را به خود اختصاص داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.