ثبت بیش از ۱۰۰ هزار تخلف در جاده های آذربایجان غربی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان غربی گفت: از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ هزار تخلف جاده‌ای در محور‌های ارتباطی استان ثبت شده است.

 رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۴۱ سامانه ثبت تخلفات عبور ومرور در سطح جاده‌های استان فعال هستند، افزود: در طوا ماه های اردیبهشت و فروردین بیش از ۲۱ میلیون و ۳۴۱ هزار پلاک توسط این سامانه‌ها خوانده شده است.

علی امامی تصریح کرد: ۴۳ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۶ دستگاه دوربین عکسبرداری ثابت در محور‌های آذربایجان غربی فعال هستند، و از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد ۴ سامانه توزین در حال حرکت استان، بیش از یک میلیون و ۲۸۲ هزار پلاک خوانده و تخلف ۳۳۱۵ پلاک را نیز ثبت کرده اند.

وی با بیان اینکه ۱۱۴ سامانه تردد شمار در استان فعال است، یاد آور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۳۸۴ هزار تردد بین استانی توسط این دستگاه‌ها ثبت شده که بطور میانگین متوسط تردد روزانه در محور‌های مواصلاتی استان ۵۸۵۶ تردد است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: از آغاز سال ۱۴۰۳ تاکنون تعداد ۳ هزار و ۳۳۱ تماس با سامانه تلفن گویا و پاسخگویی۱۴۱ انجام شده که از این تعداد به ۲ هزار و ۷۸۰ تماس توسط اپراتور‌ها پاسخ داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.