دکتر پزشکیان پس از پیروزی در انتخابات به ملت عزیز ایران گفت: پیروزیتان مبارک باد؛ کار را تمام کردید و گامی بلند در مرحله دوم انتخابات برداشتید.

دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب پس از پیروزی در انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت آگاه عزیز ایران

پیروزیتان مبارک باد؛ کار را تمام کردید و گامی بلند در مرحله دوم انتخابات برداشتید. فرصتی برای ایران آفریدید و امید و نشاط را به فضای نارضایتی و آزردگی و دلمردگی جامعه بازگرداندید.

سپاسگزار همه شما در خلق این امید و این رای معنادار به تحول و اصلاح هستم. همه شمایی که به راه و رویکرد من یا نامزد رقیب رای دادید یا در این انتخابات نیامدید، برای من برابرید.

آزمون بزرگتری پیش روی ما است؛ آزمون عبور ایران از تنگنا‌ها و چالش‌ها و بحران‌های پیش رو و آزمون کاستن از نگرانی‌های متعدد و متفاوت مردم برای داشتن یک زندگی بهتر.

قدردان وسعت نظر و گره‌گشایی مقام معظم رهبری هستم که در این انتخابات عرصه را بر مشارکت و رقابت و سلامت نقش‌آفرینی بیشتر شهروندان و جریان‌های سیاسی گشودند.

امروز سرآغاز آن فصل نو است؛ فصل ماندن شما در صحنه، فصل التزام حکومت در بازگشت به مطالبات شما و فصل عمل کردن من به تعهدها.

کار دولت منتخب در این شرایط خطیر دشوار است، مگر آنکه باز لطف خداوند، همت و حضور شما چاره ساز شود. من از این پس به دنبال پیشبرد گفت‌وگو، هم‌گرایی و وفاق ملی در حکومت برای بازگشت به مردم و اهتمام به مسائل جامعه در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی خواهم بود؛ سخن امام خمینی (ره) را باز راهنمای عمل خود می‌کنم که «ما همه با هم باشیم، مملکت از خودتان است. همه بچۀ این مملکت هستید. پس چرا‌‎ ‏یکی به آن طرف می‌کشد، یکی به این طرف می‌کشد؟»

من در پی آن هستم که با تفاهم و همکاری همه ارکان حاکمیت، مجلس و قوه قضائیه تنش و واگرایی را از نهاد سیاست و حکمرانی دور کنم؛ امیدوارم مجلس محترم در همراهی با رای اکثریت مردم خود را برای یک همکاری موثر با دولت در مسیر عبور کشور از بحران‌ها آماده کند.

من به رقیب محترم، جناب آقای دکتر سعید جلیلی و همه رای دهندگان به ایشان می‌گویم رقابت به پایان رسید، زمان رفاقت برای ایران آمد، بیایید دست در دست هم دهیم به مهر/ مهین خویش را کنیم آباد.

من به همه آنان که در این انتخابات نیامدند هم می‌گویم موعد دیدن شما و حرف‌های شما است. زمان دغدغه‌ها و نگرانی‌های یکدیگر و زمان گفت‌وگو برای ایران است. دولت منتخب و حکومت باید بدانند که چه می‌گویید و چرا نیامدید. وقتی نهاد انتخابات صورت سالم و رقابتی موثر بیابد، قطعا رای زبان اصلی گفت‌وگو می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۲۳
Iran (Islamic Republic of)
کارگرساده شرکتی که ۱۰تا رئیس بالا سرشه
۰۹:۵۰ ۱۷ تير ۱۴۰۳
فقط و فقط اولویت حقوق کارگر باشه واقعا تو این تورم افسارگسیخته بدترین ظلم تاریخ به قشر کارگر و ضعیف جامعه شده هرروز دعوا و اعصاب خوردی داریم تو خونواده دیگه بریدم نمیدونم چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
tvihn
۰۹:۲۸ ۱۷ تير ۱۴۰۳
انشاالله که هرچه زودتر 5شنبه و جمعه ها زودتر تعطیل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۷ تير ۱۴۰۳
خداییش خیلی با کلاس شدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۷ تير ۱۴۰۳
با احترام دوست داشتنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۷ تير ۱۴۰۳
حواست به مختلسین عزیز دور برت باشه.
حواست به همونایی که دنبال رانت هستن از همون نزدیکانت باش.
حواست به حقوق های چرب و نرم باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۷ تير ۱۴۰۳
دکتر پزشکیان رفع مشکلات اقتصادی که زمان بره
همین اول کار فیلترینگ به ترتیب الویت ۱.یوتیوب ۲.اینستاگرام ۳.توییتر ۴.تیک تاک بردار میخ محکم بکوب یک نور امیدی به قلب مردم به تابان
شورای فیلترینگ باید بفهمه کت تن کیه و به خواسته ی اکثریت مردم احترام بزاره
اگه این اتفاق نیفتاد دفعه ی بعدی مشارکت شد ۳۰ درصد شد گلایه نکنند
اسمون که به زمین نمیاد این ۴ تا سکو رفع فیلترینگ شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۷ تير ۱۴۰۳
حالا ببینیم شما چکار میکنین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۷ تير ۱۴۰۳
اولین وعده ی که به سرعت میشه عملیش کرد کاری هم نداره برداشتن فیلترینگ سکو های خارجیه
اگه به این عمل کرد به بقیش هم عمل میکنه
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۹:۰۱ ۱۷ تير ۱۴۰۳
ببینیم حالا توچیکارمیکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۷ تير ۱۴۰۳
والا ما که شناختی روت نداریم اما همیشه سالم زنده باشی جناب پزشکیان خدا کنه ی کاری واسه حقوق کارگران شاغل بازنشسته کنید و ی فکریم واسه گرونی تورم کنید که چهل و پنج سال کمر مردم شکست
آخرین اخبار