رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد، از اجرای پویش نذر حسینی با شعار هر هیئت آزادی یک زندانی برای پنجمین سال متوالی در استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی رئیس کل دادگستری استان یزد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم، از اجرای پویش نذر حسینی با شعار هر هیئت آزادی یک زندانی برای پنجمین سال متوالی با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد خبر داد.

,ی گفت: این پویش با هدف فرهنگ سازی در زمینه بخشش و گذشت با شعار “به عشق حسین (ع) میبخشم” و همینطور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد از اول محرم تا پایان ماه محرم اجرا خواهد شد.

رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد در ادامه گفت: این پویش به همت ستاد دیه استان و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی و شهرداری یزد و همینطور با حمایت و همراهی ویژه صدا و سیما استان اجرا میشود.

طهماسبی با اعلام این موضوع که بسیاری از مسئولین، مداحان، ورزش کاران و هنرمندان به این پویش پیوستند افزود: امیدواریم که مانند سال‌های گذشته با همت هیئات حسینی و اهالی حسینیه ایران زمینه آزادی مددجویانی را از زندان فراهم کنیم که به دلیل جرائم غیر عمد و محکومیت‌های مالی در زندان‌های استان به سر میبرند.

وی از تبلیغات شهری با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی فرهنگی شهرداری یزد خبر داد و گفت: تیزر‌ها و کلیپ‌های این پویش از ابتدای ماه محرم به صورت مکرر از صدا و سیما مرکز استان پخش و اطلاعات این پویش نیز به صورت زیرنویس اعلام خواهد شد.

 رئیس هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان یزد تصریح کرد: در سال گذشته با اجرای این پویش در ایام ماه محرم تعداد ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندا‌های استان آزاد شدند.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی در پایان گفت: این پویش در ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در برای اولین بار در کشور از استان یزد آغاز گردید و اکنون در استان یزد شاهد اجرای آن برای پنجمین سال متوالی هستیم؛ بسیاری از استان‌های دیگر نیز این پویش را اجرا خواهند کرد. ستاد مردمی دیه استان یزد نیز همه روزه میزبان نیکوکاران و خیرینی است که میخواهند در این نذر حسینی مشارکت داشته باشند..

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.