رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: جوانان و اهالی محله نعیم آباد یزد با اهدای مبلغ یکصد و ۱۲ میلیون ریال به پویش بهاریه پیوستند.

اسلام افشون رئیس ستاد دیه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: چند تن از اهالی محله نعیم آباد یزد با حضور در ستاد دیه استان یزد و اهدای مبلغ یکصد و ۱۲ میلیون ریال جهت آزادی مددجویان جرایم غیر عمد به پویش بهاریه این ستاد پیوستند.

او افزود: این جوانان هدف از این اقدام را خوشنودی خداوند، فرهنگ سازی به منظور کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بیان نمودند.

افشون ادامه داد: طرح بهاریه از سوی ستاد دیه استان یزد از تاریخ هجدهم اسفند ماه اجرا و از خیرین و نیکوکاران دعوت به عمل آمده تا زمینه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد را فراهم آورده و در روز‌های پایانی سال آن‌ها را به آغوش خانواده بازگردانند.

رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: همچنین یک خیر یزدی دیگر مبلغ پنج میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد کمک کرد.

او همچنین از آزادی ۶ زندانی محکوم جرایم غیر عمد با کمک خیرین در قالب اجرای طرح همای رحمت خبر داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
از تاریخ هجدهم اسفند ماه اجرا و از خیرین و نیکوکاران دعوت به عمل آمده تا زمینه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد را فراهم آورده

چجوری؟ شماره حساب؟ تلفن؟ سایت؟ آدرس؟
کدومو دارید؟ کدومو دادید؟!!