سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز زاهدان گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به هوش باشند که نمی‌توانند بر اراده آهنین و مستحکم مردم ایران به ویژه این استان خللی وارد کنند.

ابوالفضل احمدزاده بیان کرد: بار دیگر در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنیم، قطعاً مردم سیستان و بلوچستان پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند؛ چرا که مردم این استان در طول تاریخ همواره وفادار به نظام و انقلاب بوده و هستند و این استمرار حرکات به نفع جمهوری اسلامی ایران تا روزی که پابرجاست ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از تمام افرادی که در سیستان و بلوچستان و تمام نقاط کشور حضور دارند در این انتخابات دعوت به شرکت می‌کنیم؛ چرا که یک حق و جزو حقوق اساسی هر ملت مسلمان بویژه ایران است که با انتخاب خود فرد صالح و اصلح را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز زاهدان ادامه داد: در سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط خاص خود انتخابات نماد وحدت بین مردم تلقی می‌شود، بیشتر مردم این استان در انتخابات شرکت کرده و می‌کنند؛ دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به هوش باشند که نمی‌توانند بر اراده آهنین و مستحکم مردم ایران به ویژه این استان خللی وارد کنند.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان همچنان از مردم دفاع خواهد کرد و اگر تخلفی صورت گیرد طبق موازین قانونی برخورد خواهیم کرد، حضور حداکثری امروز نماد وحدت؛ امنیت و تقریب بین مذاهب است که در این استان زندگی می‌کنند.

احمدزاده گفت: سیستان و بلوچستان رنگین کمان متعدد از قبایل و طوایف است که در کنار هم همزیستی مسالمت آمیز داشته و دشمنان این آرزو را به گور می‌برند که در این استان ناامنی ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان همواره جزو استان‌های امن جمهوری اسلامی است که وفاداری به آرمان‌های نظام امامین انقلاب در آن وجود دارد، مردم قدردان شهدا هستند چرا که بیشترین شهدا را در طول این چند سال این استان تقدیم نظام کرده؛ بنابراین مردم وظیفه دارند به پاس حرمت خون شهدا در انتخابات شرکت کرده و ایران قوی را رقم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار