ملاشاهی گفت: مردم فهیم و بصیر استان به ویژه در منطقه سیستان امروز با حضور پای صندوق‌های رأی صحنه حماسی دیگری را خلق خواهند کرد.

علیرضا ملاشاهی گفت: در دومین دور از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری مردم شمال استان حضوری پرشورتر از دور اول در شعب اخذ رای دارند این مردم با حضور ولایتمدارانه خود ثابت کردند که همواره پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: قطار توسعه سیستان و بلوچستان به حرکت آمده و صدای سوت این قطار در نقاط مختلف استان شنیده می‌شود، این خطه ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که در حال به فعل رسیدن است، برای تداوم این مسیر باید ریل گذاری مبنی بر مشارکت حداکثری به منصه ظهور برسد.

فرماندار ویژه زابل تاکید کرد: مردم باید با مشارکت خود و انتخابی آگاهانه و بصیرانه، رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کرده تا راه شهید جمهور تداوم یابد.

وی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است، در شرایطی که دشمنان و معاندان تمام توان خود را به میدان آورده و بر طبل ناامیدی و یأس می‌کوبند، جهاد تبیین، زمینه‌ساز افزایش امید و اعتماد و افزایش مشارکت عمومی در صحنه انتخابات خواهد بود.

ملاشاهی تاکید کرد: مشارکت حداکثری نمادی از اقتدار ملی و امید به آینده است و به عنوان یک مؤلفه اساسی، مرجع محاسبه دشمنان انقلاب و نظام در رابطه با ما خواهد بود و به نوعی امنیت کشور و تأمین منافع ملی ما را به همراه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار