مدیر شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی منطقه چابهار از آمادگی کامل برای تامین و توزیع سوخت مورد نیاز دستگاه‌های ذیربط، ارگان‌های دولتی و مردم جهت برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

سید کیومرث کمالیار اظهار کرد: با توجه به وسعت جغرافیایی جنوب استان سیستان و بلوچستان و پراکندگی جمعیت در شهر‌ها و روستا‌های این استان، تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز دستگاه‌های دخیل در انتخابات و مردم طی هفته گذشته با برگزاری جلسات متعدد انجام و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی بر کامل بودن ظرفیت مخازن انبار‌های نفت منطقه تاکید کرد و افزود: علاوه بر موارد مذکور با تشکیل تیم‌های نظارتی و بازرسی‌های مستمر طی هفته جاری، مشکات احتمالی بررسی و کارت‌های آزاد به اندازه کافی در قالب قوانین به جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات به جایگاه‌ها اختصاص یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی منطقه چابهار ارائه خدمات بی منت را وظیفه شرعی و قانونی مسوولان عنوان و اضافه کرد: مشارکت حماسی مردم در تعیین سرنوشت کشور برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات مردم عزیزمان ثبت خواهد کرد..

کمالیار ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار یکی از مناطق ٣٧ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است که در منتهی الیه جنوب شرق ایران فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه محدوده جغرافیایی شرکت نفت منطقه بلوچستان مستقر در چابهار با بهره گیری از سه ناحیه مرکزی، ایرانشهر و نیکشهر جنوب استان سیستان و بلوچستان را در بر می‌گیرد، گفت: این منطقه در محدوده‌ای با گستره ٨٠ هزار کیلومترمربع به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در محدوده ۱۳شهرستان و با ۵۵ جایگاه عرضه فرآورده نفتی ارائه خدمات دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار