پایگاه بسیج ادارات شهرستان تفتان با حضور سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان استان ، علی کرد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معتمدین در فرمانداری تفتان افتتاح شد.

پایگاه مقاومت بسیج ادارات شهرستان تفتان با عنوان نام شهید رئیسی رئیس جمهور راه خدمت  با حضور  سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان استان؛ علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان، و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج  نامگذاری و افتتاح شد.

سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان استان در حاشیه مراسم افتتاح  پایگاه بسیج تفتان  گفت: یاری خداوند همواره همراه با مسئولان نظام جمهوری اسلامی بوده و با تلاش مسئولان و عنایات الهی، سختی‌ها و مشکلات برطرف خواهد شد.
 
وی با تأکید بر بصیرت افزایی جامعه یادآورشد: آگاهی و بصیرت ملت ایران موجب خنثی شدن توطئه دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری سال آتی خواهد شد و از ایجاد فتنه و آشوب جلوگیری می‌کند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان در حاشیه این مراسم اظهارداشت: اگر عده‌ای از جامعه بی بصیرت باشند همه باید با تلاش و کوشش سعی کنند تا بینش و آگاهی لازم را در همه جامعه گسترش دهند.
 
وی افزود: روحانیون و فرماندهان بسیج نقش گسترده‌ای در آگاهی‌بخشی و روشنگری در مسائل گوناگون جامعه دارند.
 
علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر به منویات مقام معظم رهبری توجه کرده و آرمان‌های امام راحل را دنبال کنیم، پیروز و سربلند خواهیم بود.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار