مدیر کل ثبت احوال کردستان گفـت: هم استانی‌ها می‌توانند در روز انتخابات با مراجعه به شعب ادارات ثبت احوال و دفتر پیشخوان شناسنامه‌های تعویضی خود را دریافت کنند.

علی جوکار اظهار کرد: در انتخابات روز جمعه، ۱۵ تیر ماه همانند دوره قبل، فرآیند اخذ رای با در دست داشتن کارت هوشمند ملی و اصل شناسنامه مجاز است.

مدیر کل ثبت احوال کردستان گفت: همکاران در تلاش هستند شناسنامه‌های تعویضی را امروز به دفاتر پیشخوان و شعب ادارت ثبت احوال ارسال کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که از قبل برای تعویض شناسنامه اقدام کردند و موفق به دریافت و تحویل شناسنامه نشدند می‌توانند با مراجعه به اداره ثبت احوال و دفاتر پیشخوان شناسنامه خود را تحویل بگیرند..

جوکار افزود: افرادی که در روز انتخابات موفق به تعویض شناسنامه قدیمی خود نشده اند، می‌توانند با همراه داشتن شناسنامه قدیمی و شماره ملی خود به مراکز اخذ رای مراجعه کنند.

مدیر کل ثبت احوال کردستان یادآور شد: همه ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان استان در روز برگزاری انتخابات تا پایان زمان رأی‌گیری برای خدمت رسانی فعال هستند.

وی تاکید کرد: ادارات ثبت احوال استان تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا هیچ فردی به دلیل نداشتن مدارک هویتی از شرکت در انتخابات محروم نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.