انهدام باند کلاهبرداری به اسم فروشندگان بانه

فرمانده انتظامی کردستان گفت: اعضای باند ۴ نفره که در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری به اسم فروشندگان شهرستان بانه کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار علی آزادی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان بانه مبنی بر کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک لینک آلوده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: ماموران پلیس فتا بانه با اشراف اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه اعضای یک باند ۴ نفره در این خصوص شناسایی کردند.

وی گفت: اعضای این باند ۴ نفره که در داخل استان و استان‌های همجوار اقدام به کلاهبرداری کرده بودند پس از هماهنگی با مراجع قضائی در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

 سردار آزادی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: این باند با ارسال ۲۱ هزار پیامک جذاب و فریبنده خرید ار بازار بانه که حاوی لینک آلوده حاوی آدرس‌های اینترنتی بوده از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر اقدام به کلاهبرداری کرده اند.

وی افزود: از این باند کلاهبردار ۳۰ عدد سیمکارت، ۴۰ دستگاه گوشی همراه، ۷۹ کارت بانکی، ۱۲۰ گرم طلاجات و یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال وجه نقد و چند رایانه و مودم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه پلیس برابر قانون قاطعانه با مخلان آرامش مردم برخورد می‌کند، گفت: متهما ن به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.