اسماعیلی گفت: مصوبات جدیدی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای توسعه مدیریت و فضای فرهنگی و هنری کشور اخذ شد و در حال گسترش آن هستیم.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت:در طول این هفته مراسم اربعین شهدای خدمت را در شهر‌های مختلف داشتیم و از همه مردم ایران به پاس قدرشناسی در صحنه تجلیل از این عزیزان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد:در انتهای دولت مردمی قرار داریم وبا توجه شهادت رئیس دولت عزیزمان دولت ما کمتر از سه سال به پایان رسید. مجموعه خدمات که تلاش شد در بخش‌های دولت ارائه شود چندین برابر این بازه زمانی بودیم.

اسماعیلی تصریح کرد: مصوبات جدیدی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای توسعه مدیریت و فضای فرهنگی و هنری کشور اخذ و در حال گسترش آن هستیم. شاهد رشد ۷۰۰ درصدی مخاطبان سینما و رشد ۳۰۰ درصدی فروش بخشی از اقداماتی است که انجام شده است. 

وزیر ارشاد خاطر نشان کرد: در جلسه رسمی با حضور همه رسانه‌های جمعی جزئیات مهمی از دستاور‌های فرهنگ و هنر را اعلام خواهیم کرد. کسانی که دولت انقلابی شهید رئیسی را پیش از شروع متهم به سختگیری و انقباض در حوزه فرهنگ و هنر می‌کردند، امروز منصفانه تحلیل کنند که بسیاری از اولین‌ها در این دولت انجام شد که برگزاری نخستین کنسرت در مراکز تاریخی نیز از آن جمله است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار