اسبقیان: بودجه فدراسیون دوومیدانی ۹۰ میلیارد شده است

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ۲۸ میلیارد اعتبار فدراسیون دوومیدانی بود، اما امسال ۹۰ میلیارد شد.

 محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره انتخاب احسان حدادی در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی گفت: ۱۵ مجامع انتخاباتی از زمان حضورمان در وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم. به احسان حدادی تبریک می‌گویم. در ۱۵ مجمعی که برگزار کردیم هیچ اظهار نظری درباره کاندیدا‌ها نداشتیم. من امانتدار مجمع بودم و به هیچ کس توصیه نکردم که چه کسی را انتخاب کنند. اعضای مجمع شعور بالایی دارند و ما به مجمع احترام می‌گذاریم و متخصصان رشته ورزشی در مجمع حضور دارند و آنها تشخیص می‌دهند به چه کسی رای بدهند. ما به آرای مجمع انتخاباتی احترام بگذاریم.

او ادامه داد: یکی از ورزشکاران گفت که با توجه به سابقه ات در دوومیدانی یکی از کاندیدا‌ها را معرفی کن تا به او رای بدهیم و من گفتم که با همه کاندیدا‌ها رفیق هستم. 

اسبقیان بیان کرد: تلاشمان این است که انتخابات سالم در شان اعضای مجمع برگزار کنیم و نمی‌خواهیم شرمنده دوستان شویم. حداکثر اعضا به حدادی رای دادند و ما هم از او حمایت می‌کنیم و ان شاالله افتخارآفرینی در استان‌های ما با حضور حدادی در ریاست فدراسیون تداوم یابد. دوومیدانی ورزش مادر هست و باید توجه ویژه‌ای به این رشته ورزشی شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: ما ۲ سهمیه المپیک در دوومیدانی گرفتیم و ان شاالله این سهمیه‌ها افزایش یابد. من دونده ۱۰۰ متر بودم و آرزویم این است که روزی دوندگان ۱۰۰ متر در فینال المپیک راه یابند تا مدال بگیرند. آرزویم این است که تفتیان، اسماعیل نژاد و فصیحی به فینال المپیک راه یابند. احسان حدادی نایب قهرمان المپیک شد و حسین رسولی هم می‌تواند قهرمان المپیک شود.

او در خصوص بودجه فدراسیون دوومیدانی گفت: ۲۸ میلیارد اعتبار دوومیدانی بود، اما امسال ۹۰ میلیارد شد. کمیته ملی المپیک هم بودجه‌ای در نظر می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار