دبیر: اگر یک طلا در المپیک پاریس بگیریم، بردیم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: ما اگر یک طلا در المپیک پاریس بگیریم، بردیم و کلاهمان را بالا می‌اندازیم.

 علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در مراسم بازدید هاشمی وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم‌های ملی کشتی، گفت: وزیر با تمام وجودش به کشتی خدمت می‌کند و جا دارد از او بخاطر حمایت هایشان تشکر کنم. بعد از اتفاقاتی که پارسال در ۱۵ ثانیه پایانی کشتی یزدانی و تیلور افتاد تا صبح با او حرف زدم و ما از همانجا کارمان را شروع کردیم.

او ادامه داد: بچه‌ها اردو‌های سنگینی را پشت سر گذاشته‌اند. کار ما در المپیک سخت است. بعد از انقلاب طلا‌های کشتی آزاد در المپیک در حقیقت ۳ مدال طلاست. این نیست که فکر کنیم به ما به راحتی در المپیک طلا می‌دهند. ما اگر یک طلا در المپیک پاریس بگیریم، بردیم و کلاهمان را بالا می‌اندازیم.

دبیر اظهار کرد: المپیک است و کار سختی داریم. من هم به عنوان مسئول و هم کشتی‌گیر در المپیک بوده‌ام. بار را روی دوش کشتی نگذارند. اگر یک طلا بگیریم برنده شده‌ایم. بچه‌ها در اوج تمرینات هستند و ۲ هفته از تمرینات سنگین آن‌ها باقی مانده است. ما مامور به وظیفه‌ایم و بقیه دست خداست.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به شرایط حسن یزدانی گفت: او کتفش را از ۳ جا عمل جراحی کرد. فکر نکنیم مدال طلا برای او آماده است. اینطور نیست و واقعا کار سختی داریم. فکر نکنیم میرزازاده، چون پارسال در جهانی طلا گرفت امسال هم در المپیک طلا می‌گیرد.

دبیر تصریح کرد: مردم بدانند المپیک سخت است و هیچ چیز معلوم نیست. والله کار در المپیک سخت است. استرسی نداریم، اما مردم بدانند خم رنگرزی نیست. ما تلاش می‌کنیم. بار روی دوش یزدانی، میرزازاده یا بقیه نگذارند. دیدیم سعید اسماعیلی در یک ثانیه چطور در مجارستان به کشتی‌گیر کوبا باخت. توقع باید پایین بیاید تا باری روی دوش بچه‌ها نباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۱ تير ۱۴۰۳
اگر علیرغم حمایت وزیر ورزش و صرف هزینه کماکان امیدی به مدال آوری ندارید حتما یا افراد نامناسبی را برای رقابت در المپیک انتخاب کرده اید یا سرنوشت ورزشکاران ماهر دست مربیان نابلد افتاده و نمیتوانند از پتانسیل ورزشکاران به درستی استفاده کنند و آنها را به مدال طلا برسانند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۶ ۱۱ تير ۱۴۰۳
واقعا برات متاسفم آقای دبیر که اینو میگی.کشتی ما بهترین هستش بعد شما میگین یک مدال
خجالت بکش عمو.فدراسیون کشتی نمازخونه نیست عمو. تو باید بری حوزه علمیه برادر
آخرین اخبار