راه‌اندازی فرهنگسرای حجاب در ناحیه غرب شهرکرد ضروری است

شهردار شهرکرد گفت: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، فرهنگسرای حجاب در ناحیه غرب راه اندازی شود.

محمدحسین واحدیان در جلسه شورا‌های چهارگانه با موضوع عفاف و حجاب با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از ارزش‌های معنوی و دینی است که در همه ادیان نسبت به رعایت آن تاکید شده است، اظهار کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، زمینه صیانت و تقویت بنیان خانواده را فراهم می‌کند.

وی افزود: در همین راستا سازمان فرهنگی نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهر با اجرای برنامه‌های فرهنگی اقدام و سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیز با نصب پوستر در ناوگان حمل و نقل عمومی به ترویج این امر کمک کند.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد با بیان اینکه در مسائل فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه در موضوع عفاف و حجاب باید اصل مردمی‌سازی با اهتمام به الزامات و التزامات آن مورد توجه نهاد‌های فرهنگی و متولی قرار بگیرد، اضافه کرد: سازمان فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نسبت به راه‌اندازی فرهنگسرای حجاب در ناحیه غرب با همکاری مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری و ... اقدامات لازم را به عمل آورد.

واحدیان ادامه داد: همچنین به منظور افزایش تسهیلات حمل و نقل شهری ویژه بانوان سازمان حمل و نقل بار و مسافر با مشارکت بخش خصوصی، بستر حمل و نقل شهری ویژه بانوان را فراهم نماید.

وی بر تکمیل پارک بانوان ۲ توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری تأکید کرد و گفت: در راستای ایجاد بستری برای اوقات فراغت بانوان می‌طلبد پارک بانوان ۲ در اسرع وقت عملیات اجرایی آن تکمیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار