معرفی دستگاه‌های برتر حوزه عفاف و حجاب در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های برتر حوزه عفاف و حجاب استان در نشستی با همین موضوع معرفی شدند.

شهرام خواجوی اظهار داشت: ادارات کمیته امداد، بهزیستی، صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، شرکت پخش فراورده‌های نفتی، اداره کل حفاظت محیط‌زیست، گمرک، بیمه سلامت و شرکت آب و فاضلاب دستگاه‌های برتر استان در حوزه عفاف و حجاب مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یک وظیفه همگانی و فرا دستگاهی است، افزود: هریک از دستگاه‌ها موظفند تا با اجرای راهکار‌های موثر و کارآمد نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برای جمعیت هدف خود اقدام کنند و این موضوع یک وظیفه دستگاهی به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


خواجوی اضافه کرد: بر اساس مصوبات ۴۲۷ و ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایف هر یک از دستگاه‌های اجرایی در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مشخص شده است و انتظار می‌رود دستگاه‌های استان نسبت به اجرای این وظایف بیش از پیش تلاش کنند.

اقدام جهادی راهکار تقابل با جنگ شناختی دشمن

حجت‌الاسلام مصطفی هاشمی مشاور امور روحانیت استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن، گفت: دشمن با تمام توان و با ظرفیت کامل خود برای تقابل با نظام اسلامی وارد میدان شده است و در مقابل ما نیز باید تمام توان و ظرفیت خود را برای غلبه بر این هجمه‌ها به کار گیریم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره مردم و مسئولان را نسبت به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن آگاه و نقشه راه را برای خنثی‌سازی این فتنه‌ها، مقابل ما ترسیم می‌کنند از همین رو نباید در این رابطه ذره‌ای غفلت کرد و با درک صحیح از موضوعات مقابل دشمن صف‌آرایی کنیم.

حجت الاسلام هاشمی اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، برقراری ارتباط صحیح و مستمر با والدین دانش‌آموزان است چرا که عفاف و حجاب باید ریشه‌ای در جامعه تبیین شود و یکی از راهکار‌های آن تربیت درون خانواده و رفتار والدین است.

گفتنی است؛ در نشست دستگاه‌های برتر حوزه عفاف و حجاب علاوه‌بر مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری، تعدادی از فعالان فرهنگی و مدیران موسسات دینی و مذهبی استان نیز حضور داشتند و به بیان دغدغه‌ها، راهکار‌ها و موضوعات مرتبط با عفاف و حجاب پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار